3. 2. 2024
Zájem o příspěvek na Facebooku vyjadřuje sumu všech aktivit, které uživatelé provádějí v reakci na vaše reklamy na této sociální síti, Instagramu, Messengeru nebo Meta Audience Network. Jedná se o celkové množství těchto interakcí:
- Sdílení příspěvku
- Reakce na příspěvek
- Uložení příspěvku
- Komentář k příspěvku
- To se mi líbí stránky
- Interakce s příspěvkem
- Přehrání 3 s videa
- Zobrazení fotky
- Kliknutí na odkaz
Jak se zájem o příspěvek používá
Míra zájmu o příspěvek na Facebooku slouží jako indikátor, jak dobře jsou vaše reklamy přizpůsobené a přijímány cílovou skupinou uživatelů. Pokud vaše reklamy odpovídají zájmům a potřebám lidí, je větší šance, že na ně uživatelé budou pozitivně reagovat. Tento ukazatel vám umožňuje sledovat a hodnotit úroveň interakce, kterou vaše reklamy vyvolávají a porovnávat s výsledky jiných reklamních kampaní. V podstatě vám pomáhá pochopit, jak efektivní jsou vaše reklamní strategie ve vztahu k vaší cílové skupině.