14. 1. 2024
Velká část inzerentů využívá "zbožáky" pouze v základním režimu a neřeší optimalizaci feedu. V době silného konkurenčního boje, který se vede nejen ve zbožovém srovnávači Heureka.cz, je potřeba se zaměřit na všechny možnosti reklamní platformy Heureka.cz a Heureka.sk. Jednou z těchto možností je přidání štítku "Cena po slevě" do produktového detailu. Jak toho docílit?
Štítek "Cena po slevě" se na Heurece vyskytuje v kombinaci se slevovým voucherem. Pokud nabízíte veřejně dostupný slevový kód, stačí jej přidat do feedu a upravit cenu. Poté dojde k aktivaci příznaku "% Slevový kód" a štítku "Cena po slevě". Následkem je nejen optické zvýraznění vaší nabídky, ale z mé zkušenosti dojde i k zvýšení CTR (míry prokliku).