V současné éře, kdy jsme obklopeni nepřeberným množstvím informací, je stále obtížnější upoutat pozornost. Lidské mozky jednoduše nejsou schopné zpracovat tisíce reklam, které nás denně zasypávají, což vede k fenoménu známému jako "bannerová slepota". Uživatelé internetu se čím dál více snaží ignorovat reklamy a hledají především obsah, který je pro ně zajímavý a užitečný.
Tady přichází na řadu možnost vytvořit obsah, který upoutá, zaujme a nevypadá na první pohled jako reklama. Pomocí kombinované reklamy na Skliku, můžete dosáhnout, že se vaše reklama objeví mezi běžnými články ve zpravodajském feedu, a tím působí více jako redakční článek než jako reklama. Kombinujte cílení na umístění s dalšími faktory, jako jsou zájmy uživatelů.
Z mé zkušenosti doporučuji napsat kombinovanou reklamu tak, ať vypadá jako redakční článek. Není vhodné komunikovat výprodeje nebo akční nabídky. Naopak mám dobré výsledky s kombinovanou reklamou, kdy dojde ke spojení poradního článku a remarketingového cílení. Nejlepších výkonů obvykle dosahují články jako například "Jak vybrat dárek pro malého TikTokera?" nebo "6 věcí, kterými si ničíte kolo a třeba o tom ani nevíte".
Výzkumy ukazují, že na kombinovanou a nativní reklamu se dívá o 25 % více lidí, 32 % uživatelů by ji dokonce sdílelo s přáteli a rodinou (ve srovnání s pouhými 19 % u bannerů) a vykazuje až o 18 % vyšší zájem o nákup. Důležitým krokem je také testování různých variant vaší reklamy, abyste našli tu nejúčinnější.
Zdroj: Seznam Nápověda