Jakub Skrbel

Heuréka mírní pravdila pro získání certifikátu [Heuréka]

Dotazníkový systém Heuréky dostal v poslední době několk “zásahů” na jeho principy fungování. Prvním bylo vytvoření nové složky “Newsletter” na emailových stránkách Seznamu, druhým zásahem bylo GDPR.

Po květnovém zavedení GDPR, kdy uživatel má právo odmítnou předání kontaktních údajů do databáze Ověřeno zákazníky, došlo ke značenému poklesu zaslaných emailů s dotazníkem. Následkem toho Heuréka přepracovala minimální množství ověřených recenzí k získání certifikátu Ověřeno zákazníky. Bohužel Heuréka nikde veřejně neuvádí, jaký počet je nyní potřeba. Stále se jedná o obchodní tajemství.

Pro získání modrého certifikátu Ověřeno zákazníky je stále potřeba mít hodnocení alespoň 90 %, pro získání zlatého certifikátu je potřeba dosáhnout hodnocení 97 %.

Mohlo by se Vám líbit: Jak zabránit tomu, aby dotazníky nepadaly do spamu? (TIP pro pokročilé)

Zdroj: Heuréka blog