9. 1. 2024
Sklik nyní umožňuje využít v automatickém značkování utm_id, který se může hodit pro pravidelný import nákladů do Google Analytics 4. Spolu s tím umožňuje využít další 3 volitelné parametry.
K čemu slouží ID kampaně?
Pomocí hodnoty z parametru utm_id může služba Google Analytics propojit návštěvnost z Skliku s importovanými údaji o nákladech. Ve výchozím nastavení je použita hodnota {campaignid}, která bude vkládat ID kampaně v Skliku, které je pro každou kampaň v účtu jedinečné.
UTM parametr | Povinný | Zapnutý | Výchozí název parametru |
Výchozí hodnota |
Výsledná hodnota v URL |
Zdroj kampaně | Ano | Ano | utm_source | seznam | „seznam“ |
Médium kampaně | Ano | Ano | utm_medium | {medium} | „cpc“ nebo „cpt“ |
Název kampaně | Ne | Ano | utm_campaign | {campaign} | Název kampaně |
Obsah kampaně | Ne | Ano | utm_content | {adtitle} | Titulek reklamy |
Klíčové slovo | Ne | Ne | utm_term | {keyword} | Klíčové slovo |
ID kampaně | Ne | Ano | utm_id | {campaignid} | ID kampaně dle Skliku |
Volitelný parametr 1 | Ne | Ne | |||
Volitelný parametr 2 | Ne | Ne | |||
Volitelný parametr 3 | Ne | Ne |
Zdroj: Seznam Nápověda