ThruPlay je optimalizace videoreklamní kampaně na Meta Ads (Facebook, Instagram, Messanger, Audience Network), která doručí reklamu lidem, kteří si video nejspíš pustí celé nebo z něj zhlédnout alespoň 15 sekund, pokud je video delší.
U kratších videí do 15 sekund se za splněný cíl se považuje zhlédnutí alespoň 97 %. Lidé se totiž na video často přestanou dívat před koncem (třeba při závěrečných titulcích nebo když začíná pomalu mizet obsah).
Jak se liší ThruPlay od zájmu o příspěvek?
Dle metriky "Zájem o příspěvek" se počítá jako konverze mj. zhlédnutí alespoň 3 sekund z videa. Vzhledem k tomu, že video se často začíná přehrávat automaticky, je tato konverze velmi zkreslená. Ve srovnání s optimalizací na ThruPlay dojde k doměření koverze až při zhlédnutí 97 % videa (kratší videa) nebo alespoň 15 sekund. Z tohoto lze usoudit, že dovedená konverze může být kvalitnější.
Metriky rozdělení zájmu o příspěvek
- Sdílení příspěvku
- Reakce na příspěvek
- Uložení příspěvku
- Komentář k příspěvku
- To se mi líbí stránky
- Interakce s příspěvkem
- Přehrání 3 sekund videa
- Zobrazení fotky
- Kliknutí na odkaz